بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
بختک باخت بر خانواده یوونتوس

بختک باخت بر خانواده یوونتوس

 

 طلسم بدشانسی همچنان پیرامون خانواده یوونتوس می‌چرخد و اینبار گربیان تیم آماده و شکست ناپذیر بانوان را گرفت. شاگردان ریتا گوارینو که از ابتدای فصل 21‐2020 در ایتالیا متحمل شکست نشده بودند، در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل تیم رم تن به شکست 2 بر 1 دادند تا جغد شوم همچنان در باشگاه یوونتوس جولان دهد.

 

در این بازی که شنبه 13 مارس ساعت 12:30 به وقت محلی در خانه رم و در ورزشگاه تره فونتانه (به معنای سه چشمه) برگزار شد، رمی‌ها موفق شدند با گل‌هایی که در دو دقیقه ابتدایی و انتهایی (2 و 88) بازی به ثمر رساندند، نوار پیروزی‌های یووه‌ای‌ها در ایتالیا را پاره کنند و با خیالی راحت‌تر به تورین و انجام بازی برگشت بیایند. اگرچه هرتینگ موفق شد با پاس گل زیبای بونانسه‌ا، یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 49 بازی جبران کند اما بخت با دختران بانوی پیر در این بازی همراه نبود.

 

در این بازی سخت گوارینو از نفرات زیر استفاده کرد:

 

جولیانی، هیرینن (از دقیقه 72 لاندروف) ، سالوی، چرنویا، پدرسن، کاروسو (از دقیقه 72 روسوچی) ، جیرلی (از دقیقه 72 استاشکووا) ، بواتین، هرتیگ، آلوز (از دقیقه 46 بونانسه‌آ (از دقیقه 59 زمانیان)) و سمبرانت.

 

تیم رم با گل زود هنگامی که به ثمر رساند کاملاً در لاک دفاعی فرو رفت و همین کار را برای یونتووس به مراتب سخت‌تر کرد. چرا که رم بسیار خطرناک در ضدحمله ظاهر می‌شد و همین موضوع بازی را بسیار پیچیده کرد.

 

اگرچه نیمه اول با همان گل دقیقه دوم جالوروسی به پایان رسید اما نیمه دوم و با ورود بونانسه‌آ، خط حمله بیانکونری جانی تازه گرفت و تنها سه دقیقه بعد از ورود بارابا، وی موفق شد با پاس گلی دیدنی قفل دروازه رم را توسط هرتینگ باز کند.
اما شانس گاهی روی بد خود را نشان می‌دهد و در عرض 12 دقیقه دو بازیکن کلیدی یعنی بونانسه‌آ و جیرلی مصدوم شدند تا گوارینو مجبور به تغییر تاکتیک شود.
همین موضوع جسارت رمی‌ها برای حمله به سمت دروازه یووه را بیشتر کرد و سرانجام و با وجود سیوهای دیدنی جولیانی موفق شدند توپ برگشتی را وارد دروازه بیانکونری کنند.

 

اما برای رسیدن به فینال همچنان 90 دقیقه دیگر در خانه وجود دارد و بازی برگشت سرنوشت یکی از فینالیست‌های کوپا ایتالیا فصل 21‐2020 را مشخص می‌کند.

 

 

ریتا گوارینو سرمربی بانوان یوونتوس با تبریک به رم برای این پیروزی و انجام یک بازی عالی گفت:

 

ما مثل همیشه نبودیم و صبر و آرامش کافی را در بازی نداشتیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم. بازی متعادلی را شاهد بودیم اما کیفیت همیشگی خود را نداشتیم. وقتی مقابل تیمی مثل رم بازی می‌کنید باید قادر باشید 90 دقیقه کیفیت خود را حفظ کنید. اکنون مهم‌ترین دغدغه ما بازیکنان مصدوم هستند و باید در روزهای آتی میزان آسیب‌دیدگی‌شان مشخص شود. امیدواریم هرچه زودتر سلامت کامل خود را به دست آوردند. ما با کار و تلاش جبران می‌کنیم و سعی می‌کنیم روی اشتباهات خود کار کنیم و آنها را بهبود ببخشیم.

 

گفتنی است بازی برگشت دو تیم در یکی از روزهای 24 یا 25 آوریل در خانه یوونتوس برگزار خواهد شد. دو تیم دیگر نیمه نهایی نیز اینتر و میلان هستند.

 

بازی بعدی یوونتوس نیز هفته آینده در خانه فیورنتینا و در قالب بازی‌های سری A برگزار خواهد شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: